På Verdana ser vi våra klienter som vår viktigaste tillgång och vi strävar ständigt efter att du som kund ska vara nöjd med bolagets rådgivning. Är du inte nöjd med en tjänst som vi har levererat är det viktigt att du omgående meddelar oss detta genom Klagomålsansvarig på Verdana. Du bör då inkomma skriftligen med relevanta fakta och handlingar kring den tjänst som vi har levererat. Att framställa ett klagomål är kostnadsfritt och Verdana kommer att hantera detta omsorgsfullt.
Verdana Fond & Försäkring ingår i Säkragruppen. Säkra har centraliserad klagomålshantering, vilket innebär att Säkra AB hanterar samtliga klagomål som framförs mot respektive förmedlarbolag som ingår i Säkragruppen.
Säkra AB
Att: Pontus André
Box 5775
114 87 Stockholm
klagomal@sakra.se
Säkra har lagstadgade tillstånd för sin verksamhet vilka kan kan kontrolleras hos Bolagsverket och Finansinspektionen.
Bolagsverket
851 81 Sundsvall
0771-67 06 70
bolagsverket@bolagsverket.se
www.bolagsverket.se
Finansinspektionen
Box 6750
113 85 Stockholm
08-408 980 00
finansinspektionen@fi.se
www.fi.se
Startsidan